wtorek, 29 kwietnia 2014

Uwaga Uwaga

Hej. Tak a propo tego suprajsa to tak jako, że mój blog ma już prawie 2000 wyświetleń ( 1990 tak dokładnie ) to chcę wstawić coś większego. Tylko kieruję do was jedno pytanie: Jaka para ma wystąpić w opowiadaniu? Przyjmę pierwsze 3 propozycje.

Opcje do wyboru:
-Aokise
-Midotaka
-NijiHai
-Kikuro
-Niespodziankowa para, taka niecodzienna ( coś w stylu Kagami x Akashi)

Jeśli ktoś wybierze niespodziankową parę to niech w komentarzu napisze ,, niespodzianka " i zobaczy co się pojawi. Czekam na propozycje.

A i jeszcze jedno, jutro wyjeżdżam i wracam w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek rano więc kolejna notka pojawi się dopiero w poniedziałek. Podczas majówki będę intensywnie tworzyć. Po prostu nie będzie dostępu do kompa. Ale jak dostanę propozycje to je napisze. I wstawie po majówce. Tak samo będzie z kontynuacją dedykowanych opowiadań. Przepraszam tutaj Momoi, która najdłużej czeka na dalszy ciąg Aokaga. Obiecuję, zaległości  nadrobię po weekendzie.

7 komentarzy:

  1. Niespodziankowa para ^^ Zobaczymy co wymyślisz... (mam pewne obawy, ale co tam XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała NijiHai.Super z nich para. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze cie, zmien czcionke, bo nie da sie tego czytac :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała AoKise :D ewentualnie MidoTaka

    OdpowiedzUsuń
  5. NijiHai <3 <3 <3 DUŻO NIJIHAIIII~ Nieee mi wcale nie odbija ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Akashi x Kuroko!Buhahahaha ciekawe czy ci się uda to napisać.

    OdpowiedzUsuń