poniedziałek, 24 marca 2014

Złote myśli

Więc tak. Zacznę od wyjaśnienia. Co tydzień będą się na moim blogu pojawiać tzw. złote myśli na nadchodzący tydzień. Będę je wstawiać albo w niedziele albo w poniedziałki.

ZŁOTA MYŚL NA TYDZIEŃ 24.03-30.03.2014

Jeśli myślisz, że twoje życie legło w gruzach to wiedz, że zawsze mogłaś/eś się natknąć na wkurzonego sadystę psychopatę.


A tak by the way to proszę zostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarza. Jest to dla mnie znak, że ktokolwiek czyta to co piszę.

5 komentarzy:

  1. Co ci moge napisać w tym komentarzu?? Cieszę się, że w końcu zaczęłaś prowadzić tego bloga ^^
    I tak. Czytam. Wszystko.
    ~Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym o najważniejszym. Weeeeeeeeeeny. Dużo weny. ^^
      ~Akane

      Usuń
  2. Haha. Dobre. Będę tu wchodzić w niedziele a jak nie będzie nic to w poniedziałek. Pomysł na te złote myśli nie głupi. Teraz czekam na następne opowiadanka. Mam nadzieję że bedziesz kontynuowała AoKise bo jest bardzo fajne. To opowiadanie o cisteczkach MuraAka było superaśne. Sorry że nie pod nim ale coś się nie chciało dodać.
    A mogłabyś dodać jeszcze jakieś one shoty z Shingeki no Kyojin. Dodać nową zakładkę czy coś. Bo bardzo chętnie przeczytałabym coś o Levim i Erenie twojego autorstwa. A jak nie to nie. ;)
    Może dla mnie kiedyś napiszesz coś z AoKaga. Też bym bardzo chętnie przeczytała. To chyba wszystko co chciałam ci przekazć. :)
    Życzę weny. ~Momoi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Momoi. W ten weekend planuje zrobić zakladke z opowiadaniami z shingeki no kyojin. nawet kilka mam już napisanych. Aokaga dla ciebie tez się niedługo pojawi.

      Usuń
  3. Sorry pomyliłam się to AoHai. Głupia ja. W głowie tylko AoKise bo to wszędzie. ;D ~Momoi

    OdpowiedzUsuń